2,343

پروژه بزرگ 220 واحدی مسکن مهندسان هاشمیه

مسکن رضوی

پروژه بزرگ 220 واحدی مسکن مهندسان هاشمیه

شرکت تعاونی نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی

واقع در بلوار هاشمیه ، هاشمیه 91/3 نبش سه راه اول

 

لوکیشن

در انتهای بلوار هاشمیه اتفاق بزرگی در حال انجام است این پروژه از دو خیابان اصلی بلوار نماز و بلوار هاشمیه در لوکیشن محیطی خوب در موقعیت جغرافیایی کوهستانی از لحاظ آب و هوای بسیار مطلوب و سالم در مجاورت بام هاشمیه در حال ساخت است.

بام هاشمیه مشهد یا پارک خورشید

یکی از بهترین و دنج ترین پارک های مشهد است، با ویو بسیار عالی از شهر که در ارتفاعات شهر مشهد و انتهای بلوار هاشمیه واقع شده است و از امکانات بی نظیری همچون آلاچیق، کافی شاپ،زمین بازی کودکان، زمین فوتبال و… برخوردار است.

معرفی تعاونی

شرکت تولیدی و توزیعی نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی به شماره ثبت 25722، که مدیر عامل آن جناب آقای مهندس علیرضا رضاپور و رئیس هیات مدیره جناب آقای مهندس سید رضا موسوی فرح بخش به نشانی خیابان راهنمایی،نبش راهنمایی 25 شماره 10- تلفن 38416060

 

 

معرفی پروژه:

زمین پروژه به متراژ 7402 متر مربع به طول 130 و عرض 55 متر واقع گردیده است سازه پروژه در حال اجرا بتنی میباشد و در دو بلوک غربی و شرقی با مساحت حدودی 42000 هزار متر مربع مد نظر است.هر بلوک این پروژه مسکونی  شامل 13 طبقه میباشد،
دو طبقه منفی آن پارکینگ ها و انباری ها و موتور خانه است، و مساحت حدودی 4400 متر مربع است.

طبقه همکف هر بلوک با مساحت حدودی 1500 متر مربع شامل فضاهای عمومی ،مشاعات ،سالن چند منظوره ،و باشگاه ورزشی میباشد.
برای هر بلوک 10 طبقه مسکونی مد نظر میباشد با زیر بنا حدودی 1500 متر مربع و با طراحی چیدمان 11 واحد مسکونی در هر طبقه در مجموع با احتساب دو بلوک 220 واحد مسکونی در حال ساخت  برای شما عزیزان میباشد

در این پروژه به متراژ  3450 متر مشاعات از جمله فضای سبز،مبلمان شهری ، فضای بازی کودکان ،آبنما و دیگر فضای مناسب برای تعاملات اجتماعی ساکنین در جهت رفاه شما عزیزان در نظر گرفته شده است.


تاریخچه پروژه

این پروژه با هدف خانه دار شدن مهندسان نظام مهندسی به وسیله تعاونی نظام مهندسی در دهه 90 زمین آن خریداری و با احتساب 185 واحد شروع به عضو گیری از اعضای نظام مهندسی و شروع به ساخت پروژه نمود که به دلیل شرایط اقتصادی کشور وجود مشکل در پروانه اولیه تاخیراتی در ساخت آن اتفاق افتاد خوشبختانه پس از انتصاب هیئت مدیره کنونی با پیگیری های مستمر اخذ پروانه جدید و دریافت واحد های مازاد انجام شد و سند تک برگ به نام تعاونی صادر شد و در تاریخ 1402/04/01 بر اساس نقشه های جدید اجرایی در پروانه جدید، پروژه بدون هیچ مشکل و معارضی با قدرت شروع به فعالیت کرد.

از جمله اقدامات انجام شده پس از شروع مجدد فعالیت:

 عملیات تجهیز کارگاه ، خریداری اورهال و نصب راه اندازی دو دستگاه تاورکرین، بتن ریزی مگر بلوک شرقی، تکمیل اصلاحات مطابق نقشه های جدید، شروع آرماتور بندی ،قالب بندی ، و بتن ریزی اسکلت بتنی آن بلوک و بتن ریزی چهار سقف در بلوک غربی به اتمام رسیده است.

(ویدئوی  ساخت پروژه)

واگذاری امتیاز

خرید واحد در این پروژه پیش خرید نامگذاری نمی شود ودر واقع واگذاری امتیاز است که به تعداد 185 واحد آپارتمان در پروژه ، به اعضای نظام مهندسی واگذار شده که قابل خرید و فروش می باشد.

پس از خرید امتیاز آپارتمان و انتقال در شرکت تعاونی به نام خریدار جدید، شما جزو مالکین پروژه خواهید بود و باید پس از آن در ساخت پروژه با تعاونی مشارکت نموده و سالانه مبلغ به ازای هر متر 4 میلیون تومان به تعاونی بپردازید (بدون در نظر گرفتن تورم ) که البته از این مبلغ بخش قابل توجهی کسر خواهد شد

امتیازات این پروژه

  • واحدهای مازاد

همانطور که مستحضر هستید در مرحله اصلاح پروانه تعداد واحد ها از 185 واحد به 220 واحد افزایش یافت بدین ترتیب تعدادی واحد مازاد در پروژه ساخته خواهد شد. که مبلغ این واحد ها در ساخت پروژه صرف خواهد شد.

سهم هر کدام از اعضا طبق محاسبات تعاونی به ازای هر 100 متر 11/8 متر محاسبه گردیده است.

این واحدها در طی 4 سال ساخت پروژه،  در صورت نیاز توسط تعاونی در جهت تامین مصالح ساختمانی تهاتر خواهد شد و این مبلغ طبیعتا درسهم هر واحد از مبلغ پرداخت اقساط شما کسر خواهد شد.

  • وام نهضت ملی

به هرکدام از واحد ها مبلغ 550 میلیون وام نهضت ملی تعلق میگیرد.که در هر مرحله از ساخت به پروژه تزریق وطی چهار سال از مبلغ پرداخت اقساط شما کسر خواهد شد. و اقساط آن از سه سال آینده شروع خواهد شد.

  • قابلیت متری فروشی

یکی ازمزایای این پروژه قابلیت خرید متری است که توسط تعاونی قابل انجام شده
به این معنی که افراد میتوانند بخشی از امتیاز یک واحد را خریداری و در تعاونی به نام شخص انتقال داده خواهد شد.
یه عنوان مثال یکی از اعضا در صورت توافق میتواند بخشی از امتیاز واحد خود را به فروش برساند
یا اینکه دو یا چند نفر جهت سرمایه گزاری با مبالغ کمتر به صورت توافقی یک واحد را خریداری کنند و به نام آنها به میزان سهمشان در تعاونی ثبت خواهد شد.  

ورودی هر برج  شامل مشاعات زیر میباشد:

  1. فضای لابی مجلل به صورت مبله تجهیز می گردد و مکان مناسبی است در جهت ارتباط و تعاملات اجتماعی برای ساکنین  محترم مجموعه

  2. همراه با نگهبانی 24 ساعته درسه شیفت جهت حفظ امینت ساکنین محترم

  3. کافی شاپ فضای مناسب و محیط گرم و صمیمی برای خانواده ها است

نمونه ای از چیدمان و پلان به همراه مبلمان واحد های در حال ساخت پروژه 220 واحدی نظام مهندسی:

نمونه واحد 96 متری پروژه 220 واحدی:

 

نمونه واحد 96 متری پروژه 220 واحدی:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

خودرو
    متاسفم هیچ پستی با محدوده شما تطبیق ندارد.
موبایل
    متاسفم هیچ پستی با محدوده شما تطبیق ندارد.
تناسب اندام
    متاسفم هیچ پستی با محدوده شما تطبیق ندارد.
مد و لباس
    متاسفم هیچ پستی با محدوده شما تطبیق ندارد.